۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۰۳

علی آبادی در گفتگو با مهر:

بیش از 220 نفر وارد شوراهای اسلامی شهر و روستای دامغان می شوند

بیش از 220 نفر وارد شوراهای اسلامی شهر و روستای دامغان می شوند

دامغان–خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه سالجاری، گفت: با برگزاری این انتخابات 227 نفر در شهرستان دامغان به این شوراها وارد می شوند.

مرتضی علی آبادی همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا به خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به آیین نامه جدید انتخابات، تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر دامغان از پنج نفر عضو اصلی به 9 نفر افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: تعداد اعضای شورای اسلامی در شهرهای امیریه، کلاته رودبار و دیباج در مجموع 25 نفر خواهد بود.

فرماندار حوزه انتخابی شهر دامغان یادآور شد: همچنین در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی و امیرآباد دامغان، 201 نفر عضو اصلی این شوراها خواهند شد که از این تعداد 108 نفر عضو اصلی و 93 نفر عضو اصلی خواهند بود.

علی آبادی اضافه کرد: هیئت های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دامغان با دعوت از معتمدین از سوی فرمانداری و بخشداری های مرکزی و امیرآباد در موعد مقرر قانونی تشکیل و اعضای آن انتخاب و فعالیت رسمی خود را با آغاز ثبت نام از داوطلبین شروع کردند.

وی همچنین از تشکیل و آغاز فعالیت هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دامغان با انتخاب اعضا از سوی هیئت نظارت استان خبر داد.

عالیترین مقام دولت در شهرستان دامغان افزود: فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان با همکاری و همراهی اعضای هیئت های اجرایی و نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام توان و امکانات و فراهم کردن مقدمات آماده برگزاری این دوره از انتخابات بوده و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

علی آبادی در خاتمه گفت: امیدواریم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دامغان در روز 24 خرداد و با حضور با شکوه خود در پای صندوق های اخذ رای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه خوبی را خلق و به ثبت برسانند و اعضای اصلح را با رای خود برگزینند.

کد خبر 2033291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha